Førjulstemning i Stavanger Sentrum

I går skulle jeg i grunnen en liten tur til Stavanger sentrum for noen ærender, og tenkte at å stikke innom Julemarkedet i Gamle Stavanger var en god ide. Det gjorde jeg jo også, eller rettere sagt jeg var innom Gamle Stavanger. 

Her var det full aktivitet da de klargjorde gaten. Altså jeg hadde tatt feil av dagen. Markedet var i dag. Men fikk meg en koselig rusletur for det, etterfulgt av Stavanger Sentrum.

Jeg legger ved noen bilder og håper dere liker de.

 

Ved Skagen. Beverly Fun Pub pynter alltid bygget sitt. Dette året ingen unntak, og i går var dagen for å tenne lysa. Ikke så godt å se når det er lyst – men er du i byen på kveldstid lyser hele bygget.

Gamle Stavanger klargjøres til i dag. Folk sprang inn og ut av dørene, og var veldig travel med å gjøre de siste forberedelsene til i dag. 

 

 

Et lite marked som er plassert ved Domkirkeplassen. Her fikk jeg meg en herlig Chilie kakao. Smakte Godt:

 

Hjertene ved Breiavannet. Er det ikke flott?

#førjulstid #julestemning #stavanger #Rogaland #julstavanger #gamlestavanger 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg