London – Here we come……

God morgen dere.

Tenk at julen snart er over. Her i huset har jeg tatt av pynten på juletreet, og det er faktisk på vei ut dørene. Det er litt vemodig også, for det har ikke fått stått så lenge i år. 

Det kunne i grunnen stått oppe, men for å slippe at det står og drysser ble valget at vi tar det ned. Vi reiser nemlig til London i dag og er ikke hjemme før på onsdag. 

Ja, vi skal feire nyttår i London hos min bror. 

Tross om han har vært hjemme i julen, har vi i grunnen ikke laget noen planer for hva vi skal gjøre, så det blir å ta alt på sparket. Men kjekt regner jeg med at det blir uansett.

Når det gjelder selve nyttårsaften er vi litt usikker. Det er jo mulighet å få med seg rakettene ved London Eye nede ved Themsen, men igjen mye folk og en må stå i kø i mange timer. Har hørt etter anbefaling at en må være tidlig ute, gjerne rundt klokken åtte eller ni. Jeg tror at vi kommer til å gå for alternativet med å se rakettene, men på litt avstand. Fordelen er at en har mer tid til rådighet på kvelden. 

Vi skal ikke dra avgårde før i kveld, men jeg kjenner at det kribler litt ekstra i magen. Dette skal bli kjekt. 

Så i dag blir det å rydde litt her, pakke som jeg ikke har gjort og bare glede meg til avgang.

Poden tar det hele helt med ro, men han gleder seg sier han. Han har til og med funnet ut noen ting han vil kjøpe, så jeg regner med at det blir bra.

Ønsker dere en flott dag  videre….

#reise #reisetips #londonnyttår #London #familie #familieogbarn  #reiseglede 

 

 

31 kommentarer

Siste innlegg