Hetebølge gjør at vi fryser

Hei og god morgen.

Her i Stavanger har kuldegradene avtatt noe. Så jeg fryser ikke så mye lenger, og det er jo bare bra. 

Visste du forresten at grunnen til at vi har og har hatt det så kaldt her de siste dagene er en hetebølge som har skylden for kulden? Hetebølgen er i en 30 kilometers høyde over Nordpolen, og den har sendt kalde vinder fra Sibir hele veien ned gjennom Europa.

Tross kulde har det vært noen fine dager. Jeg har fått meg noen turer, og selv om det har vært utrolig kaldt har det vært friskt og godt. Jeg legger ved noen bilder og ønsker dere en flott lørdag.

Hafrsfjord:

 

 

Jeg er så imponert over Tonis såpeboble bilder. Her har jeg prøvd meg. Tro meg – det er ikke lett. Her er min beste variant. 

#vinter #kulde #hverdag 

 

20 kommentarer

Siste innlegg