Fjellet venter….

I dag skal jeg endelig få meg en aldri så liten fjelltur. Jeg og ei venninne drar opp til hytta hennes og skal være der til i morgen. Kjenner at jeg gleder meg.

Tross om mulighetene er der, blir det færre og færre slike turer nå. Det har sin forklaring i at poden nå er ungdom, og har litt andre ting å gjøre enn å være med meg her og der, så da blir det mye hjemme.

Som dere ser har jeg pakket litt, og det blir i sekk denne gangen. Hytten ligger en liten gåtur fra bilen, oppover. Så akkurat den biten gleder jeg meg ikke så mye til. Men når en er oppe, er turen glemt.

Været blir nå så som så tror jeg. Det startet med sol før i uken, men skiftet til overskyet. Sikkert litt snø også. Det er nok bare å kle seg etter været så blir det bra.

Jeg legger ved noen fine ord som plutselig dukket opp fra en lapp jeg fikk i en julekalender og ønsker dere en flott helg:

– Det gode du gjør for andre er det gode du gir til deg selv!

 

#fjelltur #Norge #hunnedalen #skitur

24 kommentarer

Siste innlegg