Hommersåk – en perle i Rogaland

Hei dere.

På lørdag var jeg en tur til Hommersåk som ligger i Sandnes Kommune. 

Hver gang jeg kommer hit tenker jeg wow, for en plass. Det er rett og slett rene sommeridyllen.

Flere fra både Stavanger og fra Sandnes har hytter her, og det er også en del som flytter inn her på sommerhalvåret. Genialt synes jeg, da det kun tar omlag 30 min. å kjøre fra Stavanger.

Jeg legger ved noen bilder, og håper dere liker de.

 

Dette bildet er tatt i sentrum – er det ikke nydelig….. 

 

 

 

 

 

Når vi gikk utover fikk vi flott utsikt til sentrum:

 

Bebyggelsen litt til høyre, i bildet er Stavanger:

 

En koselig vik med flere flotte hytter:

 

? og en koselig liten strand:

 

Disse kom tuslene opp til oss og ville ha en liten brødbit:

 

#hommersåk #sommerplass #sandnes #reisemål

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg