SUP festival i Møllebukten

Hei dere

I går var jeg med som frivillig på SUP festival som ble holdt i Møllebukten hvor Sverd i Fjell ligger i Stavanger. Dette arrangementet var i regi av SrfSnoSk8 og Sup Club Stavanger.

Her kunne de som ville prøve forskjellige Sup brett, det var konkurranser og SUP nyheter ble vist frem.

Store og små helter koste seg i vannet og det var en herlig stemning. 

Det fristet å hive seg oppå et brett, men siden jeg har en lei strekk i foten klarte jeg å la være. Jeg lærte dog en del om de ulike bretta, og om teknikker. Så det var veldig spennende.

Dette arrangementet kommer de til å prøve å ha hvert år, så fikk du det ikke med deg og bor eller er i området neste år, kan du bare glede deg.

Jeg legger ved noen bilder og håper dere liker de.

Ønsker dere en fantastisk søndag.

 

Liv og røre i sjøen. Til og med TV Vest var der under hele festivalen.

 

Før start. Alt utstyret ligger klart:

 

 

Ser det ikke kjekt ut?

#SUP #festival #møllebukta #stavanger

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg