Jeg er blitt smittet!

Når jeg kjørte hjem fra jobb i dag tenkte jeg på hva et smil, at det å være hyggelig og ikke minst behandle andre med respekt, hva det kan gjøre med en.

Helt siden jeg hadde en telefonsamtale i dag har jeg gått rundt med sommerfugler i magen og strålt mot alle jeg har møtt på min vei. Jeg ble smittet av personen i andre enden kan du si.

Grunnen til disse sommerfuglene er ikke stor. Kun at  jeg bestilte time til service på bilen, og da traff jeg på en hyggelig mann. Om han er ung eller gammel vet jeg ikke, ei heller hvordan han ser ut.

Normalt synes jeg det ikke er særlig kjekt å  gjøre noe med bilen, da det blir en ekstra utgift. Men i dag betydde det ingenting. Jeg svevde og følelsen den sitter enda.

Når noe så lite kan ha den virkningen på meg regner jeg med at et smil og noen hyggelige ord kan gjøre dagen bedre for flere. 

Kanskje er det jeg som lager dagen bedre for noen i morgen? Klarer jeg det så blir jeg glad!

 

– Den beste gleden du kan ha – det er å gjøre andre glad!

Ønsker dere en fantastisk ettermiddag og kveld.

 

23 kommentarer

Siste innlegg