Vakre Ogna Stranden

Hei dere.

Jeg tror jeg har nevnt i tur og rekke strender her på Jæren som jeg synes er fantastiske. Nå putter jeg også Ogna stranden på denne listen.

I går, når vi hadde et lite snev av sommer tok vi turen ut, og koste oss med en herlig spasertur. Bildene taler for seg så jeg trenger ikke fortelle at det var fantastisk. Vi kjørte forbi Brusand (innlegg her og her), og parkerte på campingplassen på Ogna. Ogna er fortsettelsen etter Brusand stranden.

Ogna ligger i Hå Kommune i Rogaland og er betegnet som en litt skjult perle. Det ligger helt sør på Jæren, og har litt kupert terreng som er litt forskjellig fra Jæren som er mer flatt. 

 

Her kan du finne din egen strand. Tenk så fantastisk en flott sommerdag.

 

 

 

Så må jeg bare avslutte med gledeshoppet mitt og ønsker dere en fantastisk helg:)

#jærstrender #ogna #ognastranden #jæren #rogaland #stavangerregionen #rogalandregionen #Norge #norgesstrender #vakrejæren #reiseliv #høst

 

 

 

21 kommentarer

Siste innlegg