Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 12

Hei fininger.

Enda en uke har bare flydd avgårde. Har hatt en innholdsrik uke, og ser at vi nå snart er på vei, og innimellom i våren. Så herlig.

Utenom hendelsene som jeg har listet opp her har jeg også vært i en koselig bursdag i går, hatt mange koselige stunder med min sønn som jeg setter utrolig stor pris på, og et veldig kjekt arrangement på torsdag, i regi av jobben.

Her kommer mitt overblikk:

 

Høydepunkt:

Det må være turen som jeg gikk med ei venninne som jeg ikke har sett på altfor lenge. I en travel hverdag blir det ofte at en ikke har tid til å møtes, men når vi gjør er det så kos. Samtidig hadde vi strålende vårvær. Dere kan se bilder av turen HER.

Øyeblikk:

Det er at vi hadde et lite gløtt av vår denne uken. Sol, varmt og godt til å være denne tiden. Jeg hadde et innlegg fra en av mine turer med fine bilder. Ta en titt HER.

Nedtur:

Ingen denne uken. Det er jo fantastisk.

Flause:

Absolutt hendelsen i butikken hvor jeg nesten stjal varer. Du kan lese innlegget HER.

Hendelse som har gjort inntrykk på meg:

Det er hendelsen i uken hvor sønnen min hadde så kraftige magesmerter på natten at vi måtte på legevakten. Følelsen av sårbarheten, og usikkerheten når slike ting skjer, spesielt når en er alene.

Trening:

Har vært aktiv hele uken. 2 dager med helsestudio, styrke. De andre dagene, utenom en dag har det vært en liten tur hver dag.

Nyhetsbilde som har satt igjen noen tanker hos meg:

Den forferdelige hendelsen i London hvor bilisten meiet ned en rekke personer. Jeg synes disse hendelsene som skjer i verden er så forferdelige, og skremmende å se hvor mye en person kan gjøre.

13 kommentarer

Siste innlegg