Tilbakeblikk på uken som har vært – Uke 28

Hei dere. 

Ny uke og nye muligheter. Men før jeg legger helt lokk på uken har jeg lyst å dele forrige ukens begivenheter med dere. Vår alles kjære Frodith hadde en liten utfordring med bilder som gikk nesten hele uken. Det er så koselig å være med på, og hvis du lurer på hva det var kan du kikke inn på innlegget her og se et av bidragene mine.

Som mange andre har jeg nå gått inn i litt feriemodus, men det er jo herlig. Balsam for kropp og sjel:)

Her kommer mitt overblikk:

Høydepunkt:

Hadde en fantastisk tur med ei venninne til Vistnes på torsdag. Det er så herlig å gå på “hjemmetrakter”. Dere kan lese om turen HER.

Flause:

Her må det jo være vaskemaskinen min med “dottene”. Du kan lese om det HER.

Hendelse/Personer som har gjort inntrykk på meg:

Min gode nabo som brukte lørdagskvelden på å fikse vaskemaskinen min. Jeg er evig takknemlig.

Trening:

Denne uken har det vært noen få turer, samt 2 dager på spinning.

 

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg