Den som golfer synder ikke…..

Jeg har tidligere nevnt at jeg har vært hekta på en mann. Jeg hadde et innlegg om dette for om lag et år siden. Dere kan lese det HER.

Fordelen var jo at jeg fikk med meg mye, eller nærmest alt av verdensnyhetene. Nå har interessen avtatt noe, men jeg får med meg noen hendelser i ny og ne. Jeg tror rett og slett at oppførselen ble så normal til han å være at det ble litt kjedelig. 

Vi vet jo ikke med sikkerhet om det er dette som er meningen med oppførselen hans, men det har vært den effekten på meg.

Et nyhetsbyrå derimot har loggført Trumps løgner eller skal vi kalle det skrøner. Jeg kan fortelle det at det er ikke få av de det året han har vært verdens mektigste mann.

Oppsummert har han kommet med løgner/skrøner i gjennomsnitt 5,9 ganger pr. dag i dette året.

Det kan telles at hele 56 dager har de ikke loggført noen usannheter. Disse dagene kunne de fortelle at han for det meste hadde spilt golf og ikke twitret. 

Om disse analysene er korrekte er det jo bare å få ham ut på golf banen så ofte som mulig. Jeg skal ikke gå god for om metoden funker på deg, for vi er så forskjellige. Men igjen, så har kanskje ikke du de samme utfordringene som Trump heller, å skrøne mener jeg…….. 

Hva tror du? Kommer det til å bli mindre skrøner fremover? Eller la meg omformulere meg litt. Tror du han kommer til å spille mer golf i året som kommer?

bildet er hentet fra Google.

#trump #mektig #golf #skrøner #donaldtrump  #verdenspolitikk #politikk #usa

18 kommentarer

Siste innlegg