Hjelp – jeg har blitt hekta på en mann

Ikke er det hvem som helt heller, men en av Verdens Mektigste.

Jeg er den første til å innrømme det. Jeg har blitt helt besatt av å få med meg siste nytt fra ham.

Tross om han nærmest har fått min fulle oppmerksomhet, er det faktisk ikke så mye jeg liker med ham . Arrogant og selvopptatt vil jeg vel beskrive ham som. På toppen av det hele har han heller ikke et utseende som  jeg finner attraktivt.

Så hva i huleste kan jeg da være så besatt av denne mannen, kan du vel tenke?

På en merkelig måte må jeg bare finne ut av hva han foretar seg. Hva har han uttalt seg om nå? Har han endret på noe i løpet av timene jeg har sovet? Hvem får gjennomgå?  Har noen kommet med kommentarer han ikke liker? Rett og slett alle tinga han “skyter fra hofta”.

Fordelen er jo at jeg får med meg ganske mye av det som foregår i verden, og spesielt i USA. Så noe godt kommer det jo ut av det. Tross om denne interessen startet med all drama rundt ham.

Det har jo også kommet et nytt uttrykk som begynner å bli ganske så populært: Alternativ sannhet. Har du hørt det? Det sier meg jo at jeg kanskje ikke er helt alene om denne besettelsen.

For meg blir det liksom litt alternativ læring innen politikk. Jeg har aldri vært så interessert som nå. Handelsavtaler, murer, eksport, import, samarbeidet med Russland, kampen mot IS,  mål for sysselsetting i USA, visum stopp, asylpolitikk, ja dette er bare noen av de sakene som han uttaler seg om, og som jeg har lært om. Regner med at listen blir lang etter hvert.

Når han “twitrer”, blir det jo gransket og diskutert både i medier og rundt lunsjbordet. Føler jo at folk har meninger om det meste. Det dumme er jo at det må en slik person til for at interessen for politikk skal bli så interessant.

Har din interesse for politikk og verden økt i forbindelse med USAs nye president?

#trump #besatt

 

20 kommentarer
    1. Nei, interessen min for politikk er vel så og si det samme… men har vel fått med litt ekstra nå i begynnelsen av dette Trump greiene… Lurer på hvordan dette skal gå… og er spent på den muren han skal lage i Mexico, hvor han skal få mexicanerene til å betale for den… og alt det andre tullet han kommer med, nei fysj og fy for en fyr… 🙁
      Jaja! Du må ha en fin søndag 🙂

    2. Nei det har ikke økt hos meg..leser lite nyheter, og føler overhode ikke med på den tullingen..hihih. Ha en god dag! og du får nok å gjøre om du skal følge med på alt det dumme “han” foretar seg..hihih

    3. Ja vi får se hvordan dette går… Er bare å handle inn popkorn, for her skjer det noe hver de dag 😉
      Måtte også ha et innlegg om denne mannen som greier å finne frem alternativer sannheter.
      Det er desverre politikken som avgjør mye av vår hverdag, så det er godt du følger med….
      Ha en fin dag 🙂

    4. Ikke rart du følger med, tror mange av oss gjør det 😮 Merkelig type som er litt for kjapp på avtrekkeren. Folk roper at han har handlekraft, men noen ganger kan slikt skjære seg kraftig. Man må evaluere godt før man gjør store tiltak!
      Skummel og emosjonell type…

    5. Mia: Enig i det – her går det i raserfart på de 10 punktene han har på lista…… hvert fall i uttalelser. Senest i går kom jo beskjeden om visum stopp fra noen islamske land….. Bra? Dårlig? Det blir interessant fremover……

    6. Hahaha enig…og det er dette som er farlig. Jeg har plutselig blitt opptatt av allverdens politikk…og googler og surfer mange aviser fra all over :)))
      Og hva kan faren være? Nesten en hel verden sitter sånn..nikker og sier jooooda….kan kanskje bli bra ditt og datt… Massesuggesjon heter det, når EN person får med seg en hel verden på denne måten.
      Den siste som klarte dette før Donald….det var Adolf 🙁 Og resultatet ble der etter….. :((((((

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg