Da er det bestemt…….

Jeg har lenge fundert på om jeg skal eller ikke skal begi meg ut i denne blogg verdenen, og nå har jeg da endelig tatt steget. Mine innlegg kommer til å være om livet generelt og tanker jeg har omkring ulike temaer som spenner fra alt til ingenting. Som navnet tilsier kommer jeg fra Stavanger og elsker byen og fylket mitt. Jeg ferdes ofte rundt omkring både i byen, fjellet, ved fjorden og håper dere kommer til å sette pris på å være med meg på noen av mine eventyr.

Et kort innlegg denne gangen – men mer følger. Ha en flott ettermiddag/kveld.

 

4 kommentarer
    1. Velkommen inn i bobla 😀 Hilsen en meget blogg skeptisk som har funnet ut at det er både artig, spennende og en form for terapi etter ca 4 mnd fartstid. Lykke til videre, og om du ikke har drevet med dette tidligere spør om råd her og der 🙂

    2. NUK: tusen takk?? ja enig veldig spennende, men litt skummelt og å dele. Men som du sier. Skikkelig terapi å dele det som kommer opp. Få det ned på papiret. Så etterhvert får det kanskje en litt mer personlig vri.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg