Absolutt så uperfekt!!

Kjære lesere, ja det var slik jeg følte det i morges. Absolutt uperfekt mor, til de grader.

Sønnen min har gått til fysioterapi noen ganger nå på grunn av ryggen. For å redusere fravær har vi lagt disse timene til morgenene, faktisk kl 7.00. Vi må da avgårde et kvarter før. Det er tidlig for en 14 åring skal jeg si dere…

I dag føyk vi avgårde som vanlig, kom inn på venteværelse og satte oss ned. Stusset litt siden det satt en og ventet. Måtte jo spørre forsiktig hvem han skulle til. Joda, til samme fysioterapeut. Begynte å lure litt da, men tenkte for sikkerhet skyld at vi  venter vi til han kommer ut.

Det viser seg at vi hadde jo selvfølgelig tatt feil av datoene, litt over en uke. Ikke mandag, men torsdag. Følte meg ikke helt høy i hatten da kan du si. Et øyeblikk følte jeg at vi hadde byttet litt roller, jeg og sønnen, når han trøstende sier – det gjør ingenting mamma. Det går helt fint.

Så det var vår start på uken……… nå kan det vel bare gå bedre..

#familie #barn #uperfekt #perfekt  #stavanger #mamma #foreldre #ungdom familie&barn

14 kommentarer

Siste innlegg