Å kutte ut ringeklokka?

Leste en artikkel i “I Form” at grunnen til at mange morninger  startet litt feil, eller at en ikke var helt utsovet, var den brå vekkingen av vekkeklokka. Å kutte ut denne ville bety mye bedre dager, og at en var litt mer opplagt.

Kan i grunnen være enig i det at å våkne av seg selv kan være det beste. Men fungerer hverdagen slik? At alle kan sove til de våkner?

Måtte jo i grunnen være helt fantastisk, men tror nok mange av oss måtte hatt flexi tid både på jobb og skole da. Ingen hadde visst hva tid noen av oss kom i grunnen. Selvfølgelig finnes det unntak, og noen heldige som slipper vekkeklokka i dag og.  

For mitt vedkommende så hadde det blitt litt sene morgninger da jeg begynner normalt klokken syv. Skulle nok klart det noen dager, men tror ikke det hadde blitt så veldig struktur i det.

Som jeg ser det så kan ideen for mitt vedkommende brukes i helger og ferier. Greit å være opplagt da og synes jeg. For andre som har mulighet, er jo dette et godt tips til å få en mer opplagt dag.

Hadde det gått an i din hverdag?

#vekkeklokke #sove#familie #pluss 

25 kommentarer

Siste innlegg