Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 11

Hei fininger.

Uken som har gått har bare flydd. Har egentlig ikke gjort så veldig mye, tross om jeg føler det har vært en travel uke. Her er litt tilbakeblikk.

Høydepunkt:

Lørdagens fjelltur. Jeg pleier å ha en del turer opp i fjellheimen hvert år. Men i år har det blitt magert. Lørdag fikk jeg allikevel mulighet. Var heldig med været, sol og fantastisk føre. Hadde en god langrennstur på nærmere 2 mil. Denne dagen lever jeg lenge på. Du kan se bilder fra turen vår HER.

Øyeblikk:

Det må være samtalene med min sønn. Denne uken også  har vi snakket og kost oss masse. Disse stundene er gull verdt, for det er ikke hver uke han er like snakkesalig. Kjekt at han deler tanker, øyeblikk og ideer med meg. Digger disse stundene.

Nedtur:

Søndag morgen, i øyeblikket jeg finner ut at det er helt tomt for kaffe.

Flause:

Tror faktisk jeg har holdt meg unna flauser denne uken også. Hvis, må jeg rett og slett ha glemt de.

Hendelse som har gjort inntrykk på meg:

Den episoden som satt sine spor hos meg, var en hyggelig ansatt på Ikea. Skulle betale varene, og han var så behjelpelig med å finne frem til medlemsnummeret mitt slik at jeg fikk en del rabatter. Jeg blir så glad når jeg treffer på høflige, behjelpelige og koselige ansatte rundt omkring.

Trening:

Har vært aktiv hele uken. 2 dager med helsestudio, spinning. De andre dagene har det vært en liten tur hver dag. I helgen var jeg på skitur, de andre to dagene hadde jeg en liten tur.

Nyhetsbilde som har satt igjen noen tanker hos meg:

Denne uken er det piggdekk i Stavanger by. De har nå fått laget noen metallmatter som graves ned. Disse kan fange opp de bilene som bruker piggdekk, og om de har betalt avgiften som blir inført i løpet av neste år. Det er ikke helt bestemt med disse mattene enda, men det var en god ide, tross om jeg har piggdekk.

Dette var min uke litt raskt oppsummert. Uken har vært fin, uten så mange aktiviteter, men jeg har kost meg masse. Må også nevne at jeg setter utrolig stor pris på dere som leser, og som kommenterer på bloggen min. Så tusen takk, jeg er evig takknemlig.

Håper deres uke også har vært fin.

 

11 kommentarer

Siste innlegg