Jeg tester hudpleieproduker…….

I dag kom endelig produktene jeg bestilte for noen dager siden. Synes det er så kjekt å få pakker, tross om jeg vet hva som er inni. Jeg blir vel aldri helt voksen på det punktet.

Disse produktene nedenfor har jeg tenkt å teste ut. Det er dagkrem, nattkrem, rensevann, ansiktsmaske og en tannkrem. Tannkremen  skal gjøre tennene hvitere etter en viss tids bruk.

Jeg er spent som et barn. Kommer jeg til å merke forskjell? Og selvfølgelig om kommer jeg til å like produktene?

Jeg har tatt bilde for å se om jeg kan se forskjell, både av tenner og ansikt.

Jeg  tror ikke at produkter alene kan gjøre underverker. Men en kombinasjon av gode produkter, sunt kosthold og å holde seg i bevegelse er viktige elementer for en kropp som er sunn, og ser sunn ut.

Legger og ved et bilde av første steg:

#helse #hudpleie #hudpleieprodukter #livstil #kroppspleie#dagkrem #blogglister #femelle #beauty 

57 kommentarer

Siste innlegg