Smoothie i lange baner……

I begynnelsen av forrige uke dro jeg hjem denne herligheten.

Siden dette er i glass er vi begge to enige om den er hakket bedre enn den forrige som var i plast. Holder drikken kaldere litt lenger.

Sønnen i huset synes dette er helt fantastisk, så det virket som han hadde savnet dette mer enn jeg ante.

De siste dagene har vi hatt et storforbruk av frukt og grønt i heimen.  Hvis det hadde vært han som hadde stått for matlagingen, så er jeg redd for at  dagens menyer hadde sett slik ut, hver dag: .Frokost: Smoothie, lunsj: Smoothie, middag: Smoothie, kvelds: Smoothie. Hvis det hadde vært ønske om noen mellommåltider hadde nok det og bestått av: Smoothie.

Heldigvis har jeg nå fått lurt til middag  hver dag, selvfølgelig med en Smoothie på siden av.

Vi har jo fått prøvd utallige varianter i løpet av uken, og jeg er jo enig. Det smaker friskt og godt, samtidig som det er sundt. Men alt med måte.

Regner med at det snart avtar, slik at vi får et normalt forhold og forbruk av frukt og grønt igjen.

Ønsker dere en fortsatt fin ettermiddag og kveld.

  #matglede #mat#familie
 

35 kommentarer

Siste innlegg