Express velvære på en fredag

Heisan.

Da går det mot fredagskveld. Tacoen er allerede i grytene. Så ja, det blir Taco fredag på oss i dag.

Når jeg satt på jobb i dag følte jeg for å klippe meg. Synes jeg husker at Kvadrat nettopp hadde annonsert med at de hadde fått en ny Express frisør. Måtte Google litt, og fant ut at det var Cutters som hadde åpnet avdeling der for litt siden.

Jeg har en fast frisør jeg går til i Stavanger Sentrum som jeg er veldig fornøyd med. Ulempen er at jeg må bestille så lenge i forkant. Dermed kan jeg ikke gå til henne når jeg bare har følelsen av at jeg må til frisør NÅ.

Jeg var litt frem og tilbake, men på slutten av dagen bestemte jeg meg for å prøve. Jeg entret frisøren kl. 15.00. Jeg satte meg i kø, men fikk beskjed fra en annen kunde at jeg måtte betale i automaten slik at jeg ikke mistet plassen min. Litt spesielt, men greit og i grunnen. Klippen kostet 299,-. Ingenting å si på det.

Det var tre stk. foran meg i køen, men det gikk raskt. Tror de bruker ca. 15 min. på hver kunde, og de var mange frisører.

På Cutters er det kun mulighet til klipp. Skal du gjøre andre ting må du nok finne en annen frisørsalong.

Kundene var bare menn, og følte meg litt feilplassert. Prøvde å skyve det vekk, for det var jo absolutt fordeler med det også…… Men det trenger jeg ikke snakke om nå.

Resultatet ble jeg veldig fornøyd med. Tross om det var Express, var det veldig god service. Så  Cutters på Kvadrat kan jeg virkelig anbefale. Hvis du ønsker å sjekke om de har salong i nærheten av deg kan du trykke HER

Beklager kvaliteten, men måtte bare snike til meg et bilde mens jeg ventet. Det var så masse folk.

 

Når jeg allikevel var på farten fikk jeg også nappet brynene mine hos Nikita. Her fikk jeg også komme rett inn. Følte meg godt tatt vare på her også, fikk til og med en dusj med fuktighetsvann før jeg gikk ut. Herlig og forfriskende.

Fra jeg gikk inn på Kvadrat til jeg gikk ut igjen brukte jeg akkurat en time. Vel tror det var to minutter over. Det mener jeg bestemt at vi kan kalle Express velvære? Synes du ikke? Prisen totalt kom også på under 500,-. Blir jo bare fornøyd av det…..

Ok – så her er resultatet. Ikke det beste bilde dette heller siden jeg ikke er flink med selfies. 

Ønsker dere en fantastisk kveld. Ikke glem det er helg, så det er lov å kose seg litt ekstra.

#velvære #cutters #Nikita #frisør #familie 
 

14 kommentarer

Siste innlegg