Jeg har fått meg ny lampe

Jeg har lenge tenkt på at jeg burde hatt litt mer lys i stuen. Skulle vel i grunnen hatt noe i taket, men har ikke funnet det jeg leter etter. Siden jeg kjøpte her for 3 år siden, har jeg hatt de samme taklampene både i trappeoppgangen og kjøkken som forrige eier lot være igjen. Ikke helt min stil, men har ikke funnet noe som jeg absolutt har falt for.

Jeg er litt slik at når noe som henger sammen med det andre ikke stemmer, blir alt vanskelig.

Jeg var en tur på Ikea på onsdag, og da gikk jeg rett på en stålampe som jeg likte veldig godt, og som passer utmerket til sofaen min. Var overkommelig pris, så etter å tenkt meg om i ett minutt, ble den med meg hjem.

Sønnen i huset var ikke så veldig imponert, men jeg synes den blir finere og finere. Her kommer et bilde av herligheten. Hva synes dere?

#interiør #lampe #hjem #familie #hjem

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg