Min hemmelighet på boks…..

Hei fininger  

I dag tenkte jeg at jeg ville dele et lite tips med dere på en body krem og parfyme som dufter vidunderlig. Vet ikke om det er så mange som kjenner til den da kremen  ikke er så enkel å få fatt i. Jeg pleier å kjøpe et lite lager med meg hjem hver gang jeg er på reiser. Det er ikke alle tax free butikkene som fører den, men den er å finne på alle flyplasser i London og i Amsterdam. Parfymen finnes mer overalt.

Duften er frisk og lett. Når en går forbi personer som bruker den, kjenner en kun et snev av godlukten. Jeg vil i tillegg nevne at jeg får mye kommentarer av menn at de liker duften. Det er jo et pluss.

I samme merket har de andre farger, som er mye enklere å få tak i. Men jeg anbefaler absolutt denne.

Skal en tur til London i sommer, samt Amsterdam i høst. Håper dere ikke rensker hyllene for denne til jeg kommer:)

Ønsker dere en flott dag videre.

#skjønnhet #velvære #bodylotion #hudpleie 

12 kommentarer

Siste innlegg