Det hjalp litt….

Da går første dag etter en litt lang ferie for meg mot slutten. Startet jo litt brått synes jeg da, men en kan jo bare føle seg litt spesiell når det første som møter meg på kontoret er en liten påskehilsen. Ingen sier vel nei takk til litt sjokolade på en tirsdag? Eller, hvert fall ikke jeg.

Det var jo godt å komme i gang igjen også, men merket at å stå opp og komme seg ut dørene var litt vel uvant.

Dagen i dag har værmessig også bare vært fantastisk, med sol og blå himmel. Ingen tur på meg i dag, men en liten treningsøkt har det blitt. I tillegg har jeg vært sjåfør for en herlig gjeng med ungdommer.

Ønsker dere en fortsatt fin kveld, her er det senga nå for jeg må jo opp så uvant tidlig i morgen.

Kos dere.

#familie #familieogbarn #hverdag #sjokolade #velvære #underholdning #husoghjem #ungdom 

12 kommentarer

Siste innlegg