Torsdag og fridag…

Hei og god morgen fininger.

Håper dere har det bra. Her sitter jeg, har funnet frem en stor kopp med kaffe og bare koser meg i morgentimene. Jeg har tatt ut to fridager i forbindelse med konfirmasjonen på lørdag, så det skal bli herlig å få ting på plass.

Fikk nøklene til lokalet i går, og kjenner at det skal bli godt å få den hele oversikten nå.

Regner derfor med at dagen i dag går til å sette opp bord, brette servietter til den den store gullmedalje og å pynte. Mangler en del vaser som må kjøpes inn, men har med vilje latt være å gjøre det slik at det kan tilpasses bordet.

Men vet dere hva, før jeg stikker avgårde skal jeg nedom ei venninne på morgenkaffe. Ja jeg vet, jeg har tjuvstartet litt her hjemme, men da blir det jo bare litt ekstra kaffe på meg. I tillegg til en drøs selvfølgelig. Veldig koselig, og jeg gleder meg.

Ønsker dere en fortreffelig dag, kos dere og smil. Snakkes.

#fridag #konfirmasjon #familie #barn #foreldre #foreldreogbarn

20 kommentarer

Siste innlegg