Herrebesøk og panikk…..

Hei dere.

I dag panikkvåknet jeg av ringeklokken halv ni. Ulempen var at det ikke var vekkeklokken men dørklokken.

Forsovelse, og litt panikk brer seg. Jeg hopper oppi klærne så fort det lar seg gjøre. Personen må ikke gå tenker jeg. Jeg så sikker herlig ut med håret rett opp, og uten å ha stelt meg det grann. Han sto og ringte på til naboen, men klarte å få ham til å komme til meg.

 Dere skjønner at jeg  i uken fikk en lapp hvor det sto at de skulle bytte ut røykvarsler systemet. Som vanlig har de et langt perspektiv. Mellom klokken 8.00 og kl. 16.00.

Så mens jeg har hatt herrebesøk i de tidligere timer, har jeg og fått meg en kopp kaffe. Nytt system, med enda flere ledninger har jeg og fått. Herrebesøket har gått, og jeg tenker gjennom hva dagen bringer. Tur, strand…. ja tenk det er såpass vær at det kan være aktuelt med en strandtur. Tror det blir stranden ja, og kanskje litt grilling på ettermiddagen…

Men først skal jeg spyle terrassene.

Ønsker dere en flott lørdag. Hva er deres planer i dag?

#hverdag #Rogaland #stavanger #Randaberg 
 

 

 

 

19 kommentarer
    1. ..hehe..ja sånt herrebesøk på mårran er bare kjekt 😉 Her blir vel dagen min som vanlig..jakte på spennende steder i landet vårt 🙂 Ha en nydeligvakker dag, da 🙂

    2. Jeg skal gjøre mest mulig av ingenting i dag! 🙂
      Men må en tur til Elkjøp og hente den nye Fitbit’en min. Elsker motivasjonen den gir mht bevegelse. Så jeg må vel gå litt ekstra i tillegg til alt ingentinget.

    3. Skjønner ikke hva du mener. O:-)
      Har prøvd de flere dager denne uka uten at jeg har klart det ennå. Er ganske utslitt om dagen, så jeg trenger det, men så skal/ må jeg bare….. 😀
      Ha en fantastisk dag i sola! 🙂

    4. Hihi, greit å få på seg noen klær når det venter herrebesøk utenfor døra…. Vi hadde befaring av brannvesenet for et par uker siden, og nye røykvarslere kommer i løpet av høsten skjønte jeg. Med sand i øynene og dryppende nese, har jeg ikke de store planene for dagen ;o))
      Ha en strålende lørdag :o))

    5. Vera Lynn: Ja – tenkte ikke han var så tidlig.. hihi.. Men forsov meg litt og da – så det var jo greit å få kommet seg opp. Har fått gjort litt også. Spylt begge terrassene mine… så nå er det stranda her…. fikk beskjed av ei venninne at måtte kjøre nå ellers tenger de veien. Tour De Fjords…. :)) God bedring til deg da… og i dette flott været

    6. Kos deg der hjemme i finværet, håper det holder til hjem kommer hjem fra nordsjøen en gang uti neste uke,…..

    7. Røykvarsel sjekk på en lørdag…ja aldri fred å få…Du må kose deg på stranda! Ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg