Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 21

Som vanlig starter jeg uken med et lite tilbakeblikk. Igjen har jeg hatt en fantastisk uke. Må jo innrømme både for dere og meg at jeg føler meg veldig heldig, og sitter igjen på en mandag og smiler over uken som har gått.

Her er mitt overblikk.

 

Høydepunkt:

På søndag gikk vi 7.nuts turen i Sandnes. Hver topp eller nut var en liten seier, og alltid kjekt å være ute i naturen. Du kan lese om den HER.

Øyeblikk:

Lørdag var en skikkelig venninnedag. Noen timer på stranden, etterfulgt av kos på terrassen. Lever lenge på slike dager og kvelder. Mye latter, gode dialoger og veldig koselig. Strandturen kan du se bilder fra HER.

Nedtur:

Ingen nedturer som jeg kan komme på, så det føles jo helt toppers.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Det er jo helt fantastisk.

Hendelse/Personer som har gjort inntrykk på meg:

På lørdag kom en av mine bestevenninner med en liten presang til meg. Grunnen var at hun hadde fått låne noen småting til konfirmasjonen til sønnen sin. Ble så overrasket og glad, og det var helt uvventet. Presangen var et nydelig silkeskjerf.

 

Trening:

Grei treningsuke. To timer med spinning, 3 rusleturer i nabolaget mitt samt ca. 6 timers tur på søndag da vi gikk 7 nuts turen.

Innkjøp:

Jeg kom over et kjempetilbud på gressklipper, så det er innkjøpt. I tillegg måtte jeg til innkjøp av en spade. Så det var min shopping denne uken.

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg