Jeg trillet nesten ut av butikken i dag…..

På vei hjem i dag skulle jeg bare en liten tur inn på butikken.

Akkurat i dag holdt jeg meg til planen med innkjøpa, men hadde jo ikke forventet at det skulle være  matmarked i butikken. “Stander” som serverte de herligste retter sto på rekke og rad. Sushi, fiskeretter, kjøttretter, pølseretter, ostebord og dessertbord var litt av utvalget.

Folk gikk rett og slett og koste seg. Praten og latteren satt løst.

Det er ikke akkurat dette en forventer i en matbutikk, men det var annerledes, spennende og interessant.

Så i dag har jeg hatt en tre retters på den lokale matbutikken. Ikke verst synes jeg. Poden måtte ta til takke med en rask lettvint middag i dag, men en gang i blant kan ikke det skade vil jeg tro.

En ting er nå sikkert. Etter den handleturen er jeg stappmett, og tror nok ikke det blir mer mat på meg i dag.

#matbutikk #matmarked #matglede #familie

 

21 kommentarer

Siste innlegg