Slitne bein i London…..

God morgen fra London.

Tenk, i dag har jeg fått meg kaffe. Så nå sitter jeg bare og nyter, og venter på dagens opplevelser.

Før dagen starter helt, tenker jeg at jeg vil dele gårdagens hendelser med dere.

 

Vi startet formiddagen med en  frokost på et av markedene som ligger i Bermondseey Street her i Sør/Øst London. Fantastisk matmarked full av liv og ikke minst mat. Når en går i den trange gaten, er det nye lukter for hvert skritt. Anbefaler virkelig å ta turen hit hvis du er i byen.

Deretter gikk turen til South Kingsten og Natural Hitstory Museum. Dette var et museum som poden hadde så lyst å få med seg, og må jo innrømme selv var et veldig bra valg. Her gikk vi og kikket på fossiler, verdensrommet, dinosaurer, dyr, insekter og mange andre interessante ting.

Etterpå ble det litt shopping i Oxford Street, og gåturer litt hit og dit. Vi gjorde som ekte Londonere og spiste litt på de koselige hjørnene. Jeg fikk meg Fish & Chips, og det smakte jo fantastisk. Beklager lite bilder, men poden mente at jeg ikke kunne stoppe opp over alt, derfor bestemte jeg meg for å bare være. Klarte ikke det helt, men ble flink etter hvert.

Park i Soho:

Fish & Chips:

Til slutt vil jeg dele Londons toalettfasiliteter til mennene. Når vi satt og spiste var dette utsikten:

Nå gleder vi oss til dagens hendelser, og lurer jo litt på hva den har å tilby. Men kjekt skal vi ha det uansett.

Ønsker dere en fantastisk søndag.

#London #reise #turist #reiseliv #turistmål #soho #naturalhistorymuseum #museum #matmarked #frokost

 

 

23 kommentarer

Siste innlegg