Tirsdag er ikke alltid bare tirsdag…….

God morgen kjære lesere. Tenk i dag er det tirsdag, og ja for meg den siste dagen før jeg skal ha noen herlige feriedager.

Akkurat som jeg er en liten fan av fredager, er det også noe spesielt med dagen før ferien.

Pleier som regel ikke å begynne slik midt i uken, så det er en litt ny vri. Men det har jo i grunnen ikke så mye å si. Ferie er ferie, samme hva dag den starter på. Er du ikke enig?

Dagen kommer nok til å gå fort som bare det. Alltid en del ting som må klargjøres, og ikke minst gjøres ferdig før fridagene kan starte. Men gjett om jeg kommer til å gjøre oppgavene med et stort smil.

Så med disse fine ordene ønsker jeg dere en fantastisk tirsdag:

– Smil til verden og verden smiler til deg:)

 

#ferie #feriefølelse#sommer

16 kommentarer

Siste innlegg