Jeg måtte dele solseng på Kamari Beach……..

Hei fininger.

Nå sitter jeg bare å koser meg med ei lita ei, etter noen herlige timer på stranden.

 

Jeg vurderte flere alternativer, men fant ut at en strandtur passet bra.

 

Det var litt vanskelig å finne solsenger, da jeg foretrekker de som er helt nederst mot vannkanten. Litt vanskelig slik:)

 

Etter en stund finner jeg en og skal til og rigge meg til. Plutselig hører jeg et lite rabalder, og ut hopper en liten valp fra under solsengen. Jeg vet ikke hvem som hoppet høyest jeg.

Ingen rundt hadde fått med seg at den låg under der og sov. Men den ble dullet med og fikk både mat og vann. Når jeg hadde fikset solsengen krøyp den under igjen.

Slik lå vi hele dagen, jeg oppå og den under.

Senere fikk de beskjed om at resturantene passet på den, tross om det ikke var deres. Legger ved et bilde slik at dere Kan få se hvor søt den er:)

#kamari #santorini #reise

24 kommentarer

Siste innlegg