Polly & Molly – en litt anderledes blomsterbutikk

I går satt jeg og funderte på en gave som jeg skal gi bort i dag. Ikke en stor ting, men en liten oppmerksomhet til noen spesielle i mitt liv, som skal feire en stor dag. Det skulle ikke være så mye, og tankene mine gikk mot en blomsterkvast, eller noe i den retningen. 

Det er jo i grunnen en enkel ting å gi, og å finne. Jeg ble ikke helt fortrolig med den tanken, siden jeg ville ha et lite mer personlig og spesiell vri på oppmerksomheten.

Når en blogger jeg følger, som faktisk er fra Randaberg la ut blogginnlegget sitt om en økologisk blomsterbutikk og “gartneri” på Randaberg, var det som svar på bønnene mine. Vel, måtte jo sjekke det ut, og plassen og butikken var helt fantastisk. Akkurat det jeg var på jakt etter.

Jeg skal ikke fortelle så mye om dem, siden det klarer John Viste utmerket godt hvis du klikker inn på bloggen hans HER

Mens jeg var der, klarte jeg ikke å motstå fristelsen av å knipse noen bilder. Butikken og engen av blomster lå idyllisk til, men jeg tror nok en må være litt kjent for å finne frem. Litt fordel at jeg er fra Randaberg. 

Når hun skulle lage buketten min, svinset hun mellom butikken og blomster engen, og til slutt ble det en fantastisk bukett som passet perfekt til en liten vase jeg hadde valgt ut. 

Så tusen takk John for tipset, og tusen takk Polly & Molly for utmerket service og behjelpelighet. Jeg fikk en bukett som jeg gleder meg å overrekke.

Buketten som jeg valgte. Var litt sen med å knipse, så dere får dessverre ikke se vasen. 

#blomsterbutikk #økologiskblomster #Randaberg #stavanger #Rogaland #grunder
 

24 kommentarer

Siste innlegg