Reisereporter for KLM i 90 dager?

Hei dere.

Håper dere har hatt en fin dag. Her i Stavanger land har det så og si regnet hele dagen, så det er ikke mye til sommer å skimte. Men vi håper jo at det er gjemt noen fine sommerdager til august.

I morges fikk jeg en nyhetsmail fra KLM. Klikket meg inn, og jeg fikk rett og slett litt sommerfugler i magen. De søker etter en reisereporter fra Norge, som har mulighet til å være på reise i 90 dager. De krever jo selvfølgelig litt tilbake, men tror nok det bare kan være gøy for den rette personen.

Tross om sommerfugler, og at jeg nærmest var på vei, må jeg vel innrømme at jeg har forpliktelser her hjemme som gjør at jeg ikke kan søke. Men for dere dette måtte passe for, finner dere all informasjon HER.

Skulle noen av dere være så heldige å bli plukket ut, skal jeg være den første til å heie på dere på hele reisen:)

#klm #fly #reiseblogger #reiseglede #reisereporter #reiseblogg

 

 

28 kommentarer

Siste innlegg