SAS Kapteinen som overrasket

Hei dere.

Håper dere har hatt en fin helg. Hos meg kom mandagen litt brått, og det hadde nok litt med at jeg har hatt en veldig trivelig helg med kjekke kollegaer I Stockholm. Må nevne at jeg ikke så noe av byen da vårt arrangement var på et av flyplasshotellene.

Lørdag morgen, eller natt til lørdag startet dagen min litt vel tidlig. Opp klokken 4, og selvfølgelig var jeg ikke helt klar for den oppvåkningen. Kom meg avgårde, og rakk flyet til København.

I København hadde jeg satt meg godt til rette i setet, og var klar for siste etappe. Jeg lukket øynene og var klar for å få en siste liten blund før dagen startet for fullt.  Det var nå overraskelsen kom. Jeg fikk ikke helt med meg begynnelsen, men over høytaleren var det en mann som snakket. Regnet med at det var stuerten, men så feil kunne jeg ta.

Kapteinen sto fremme I midtgangen, med et smil og ønsket alle velkommen. Siden han likte best å snakke når han så folka sto han der. Med humor og et smil på lur presenterte han seg selv og resten av gjengen han hadde med seg. Som han sa: Dere er helt avhengig av meg, men jeg går ingen plass.

Tror ikke jeg har opplevd dette tidligere, og jeg tror faktisk at jeg sovnet med et lite smil rundt munnen. Synes det er fantastisk herlig når noen gjør noe overraskende og byr på seg selv 100 prosent. Tror både jeg og de andre passasjerene satte pris på opptrinnet. Så tusen takk:)

 

#sas #reise #reisemål #kaptein

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg