Å være A4, hva er det?

Jeg hiver meg på Kristin sin utfordring hvor hun ønsket av vi skulle utdype hva en A4 person er. Ønsker du å hjelpe henne slik at hun får din versjon kan du gå inn HER.

Begrepet A4 står for meg som normal, også som trygt.

Å betegne en person som en A4 kan både være positivt og negativt i mine ører. Det har noe med hva setting dette blir fortalt i. I noen tilfeller kan det være kjedelig, en annen helt greit.

Å betegne en person som A4 tror jeg er feil. Alle er unike, med våre særegenheter. Så at en person er A4 på absolutt alle områdene og settinger skal veldig mye til.

En person kan være gjennomsnittlig på en del områder som for eksempel ryddighet, klesstil, tålmodighet, kreativitet, osv., men være pluss eller minus fra normalen på andre områder.

Når jeg tenker på ordet A4 på personer kan det og komme frem at jeg tenker på tryggheten for å ikke stikke seg frem. Er en gjennomsnittlig glir en inn i mengden mer eller mindre, og blir litt usynlig. En blir godtatt, men kanskje litt anonym. 

Når en ser på det på denne måten tror jeg at det har noe med hvem en er med. En person kan være en person i en gruppe, for eksempel på jobben, og en helt annen person med vennegjengen. Har dere blitt overrasket over personer som dere treffer i settinger hvor dere normalt ikke møter de?

Jeg tror nok at vi alle ønsker å være spesielle. Om ikke på alle områder, men innen noen områder. Meg selv inkludert.

Jeg hadde et innlegg hvor jeg skrev litt om dette. Det heter “Rar jeg?”, og du kan lese om det HER.

Så kjære Kristin, du fikk nok ikke fasitsvaret av meg her tror jeg, men kjenner jeg deg rett liker du mer å få variasjonene og tankene rundt et tema. Det fikk du:)

 

#A4 #kristin #utfordring #A4er

16 kommentarer

Siste innlegg