Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 43

En ny herlig uke er over. Uken har vært rolig med koselige stunder. Uken sluttet med en kjekk reise.

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

Helgeturen min til Den Haag. Herlig by som jeg tror jeg kan besøke igjen og igjen. Jeg har laget noen korte innlegg av turen HER, HER og HER. Et mer utfyllende innlegg kommer senere i uken.

Øyeblikk:

Tirsdag var det igjen fotballkamp for poden. Når de vant denne kampen topper de puljen. Herlig stemming før, under og etter kampen. Hadde en strålende fornøyd gutt med meg hjem.  Du kan lese om den HER.

Flause:

Å være turist kan være en liten utfordring før en vet hvordan alt fungerer. Vi skulle ta trikken ned til stranden, og klarte ikke på veien ned å finne ut hvor vi betalte. Vi satt så langt bak at vi ikke så at sjåføren tok I mot betaling. Det endte med at vi kjørte “gratis” på turen ned. Når vi da skulle tilbake igjen oppdaget vi at vi betalte fremme med sjåføren, men han tok selvfølgelig ikke kort. På grunn av det hele tiden var kontroller oppfordret han oss til å gå av for å ta ut penger. Vi ble jo ikke “hevet” av, men følte det litt slik.

Trening:

Igjen en rolig uke på treningsfronten. To spinningtimer. Å traske I Den Haag velger jeg å sette litt under trening, da det er mye gåing å være på tur.

Innkjøp:

Taxfree varer og litt snop.

 

8 kommentarer
    1. ja, det er jo ikke alltid like lett når man er på tur. hvem tar kort, hvem tar ikke kort. det er jo ikke alle som har penger i lommeboka til en hver tid så da er det lett å komme borti slike tilfeller. men det hadde vel for så vidt ikke vært verre enn at sjåføren kunne sagt at han kunne kjørt et sted hvor dere kunne tatt ut penger og ventet og kjørt dere videre? uansett, håper turen var utrolig fin til tross for at du følte at du ble kastet ut av drosjen 😛 ønsker deg en fortsatt fin dag.
      kom gjerne innom min blogg også.

    2. Artig med en oppsummering.. Så bra gutten var fornøyd med fotballkampen.. så det regnværsbildet.. det var et flott bilde.. men kjedelig med regn på kamp da.. :)) Kos deg med kvelden <3

    3. Det høres ut som ei kjempefin uke du har hatt, og kjempekoselig å lese oppsummeringen din 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke 🙂
      Purr, purr fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg