Tilbakeblikk på uken som har vært – uke 46

Da har vi vippet over i enda en ny uke. Uken som har vært har vært preget av opplevelser, koselige stunder og ikke minst har jeg klart å slakke litt på “hønemor faktene” mine. Det er jo alltid litt godt men litt skremmende samtidig.

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

Vi hadde et døgn i Den Haag med den herlige jobbgjengen min. God mat og godt selskap. Du kan lese om det HER.

Øyeblikk:

På søndag var jeg på årets første julemarked på Varatun Gård etterfulgt av en liten “roadtrip” på Jærstrendene. Du kan lese om det HER og HER.

Opptur:

Som jeg nevnte innledningsvis har jeg klart å slakke litt på hønemor tendensene mine. Når jeg reiste til Den Haag fikk sønnen min være alene hjemme. Både han og jeg var kry av det. Du kan lese om det HER.

Flause:

Ingen flauser denne uken. Fantastisk.

Trening:

Sa du trening. Det har kun vært en spinning time, samt to rusleturer. Ikke så vanskelig å slå denne uken da:)

Innkjøp:

Litt taxfree og en genser i Den Haag.

 

#tilbakeblikk #øyeblikk #familie #mamma

7 kommentarer

Siste innlegg