Jeg har gjort et røverkjøp…….

Vel, det føltes vertfall slik når jeg var i butikken i dag. Jeg skulle kjøpe inn til julepyntekvelden som i grunnen ikke ble noe av. Poden måtte jobbe, men vi har en ny avtale på onsdag. Så det blir nok bra, og vi kommer nok i mål til jul.

Ja, det var butikken og røverkjøpet mitt. Skulle ha non stop. Leita lenge og vel, og til fant jeg posene. Kikket ned på prisen, og stusset litt. 22 kr. for en. Det hørtes billig ut synes jeg, så jeg måtte spør ei som jobbet der om det ikke var veldig billig. Hun fikk samme utrykket som meg i ansiktet, og måtte spørre en annen. Heldigvis var det en opplyst kunde som svinset rundt som kunne opplyse om at disse kostet normalt 41,-. 

Dermed ble det to for en. 

Om det ikke var så mye jeg sparte på de to posene, så føles det nærmest som jeg har vunnet i lotto. Merkelig at det ikke skal mer til.

Har du enda ikke pyntet pepperkaker eller hus, kan det lønne seg å gå på Kiwi i dag. Bare et lite tips fra meg.

For å forberede til onsdag har jeg dog kjøpt inn alt. Juletreet står i vann og jeg holder på å lage en ny ladning med kakemenn, siden første allerede er spist opp. 

Pyntingen får vente til onsdag…….. 

 

#julebakst #nonstop #familie 

15 kommentarer

Siste innlegg