Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 51

Denne uken har vært preget av jul rett og slett. Vi har nok manglet snøen, men utenom det har alt vært på plass. Noen skippertak har det blitt, men det ble nå jul for det.

Her kommer min oppsummering fra forrige uke.

 

Øyeblikk:

Tid  med venner og famile. Det er ikke ofte vi samles alle, så det er gode stunder. Latter og gode samtaler, det er gull verdt. Tror ikke vi har hatt noen sure miner hele julen. Vi startet julen på fredagen med gode venner og litt familie, julaften ble feiret hos min bror og jeg hadde 1.juledag.

Opplevelse:

Det har ikke vært direkte opplevelser, mer koselige stunder med venner og familie. Jeg har hatt to selskaper, og når disse går bra, bade på servering og stemning, ja det er I grunnen en liten opplevelse I seg selv.

Flause:

Ikke direkte flause, men jeg ble bevisst på at hvis jeg vipser fløte lenge nok blir det smør. Godt jeg hadde kjøpt inn litt ekstra så det ble ikke noe krise.

Trening:

Fortsetter på trenden jeg er inni. Veldig labert. To rusletur. Det kan jo igjen bare bli bedre. Snart nyttår, så da kommer dette på listen over nyttårsforsetter.

Innkjøp:

Siste presangen I boks, og selvfølgelig innhandling til jul. Det blir jo alltid litt for mye. Tror vi har mat til langt uti januar.

 

 

#tilbakeblikk #øyeblikk #familie #mamma 

12 kommentarer

Siste innlegg