Drikke – solviwar utfordring

Hei dere.

Denne uken har soliwar en utfordring på bloggen sin. Kom gjerne å bli med! Du finner den HER

I dag har jeg valgt ut Drikke på utfordringslisten. 

Når vi var i London lærte poden å lage mojito av min bror, så dette er drikken jeg får servert både titt og ofte. Det kan være hverdag eller helg, det er ikke så nøye.

Jeg må tilføye at det er den alkoholfrie varianten. 

Her er ikke utseende så nøye, bare det smaker godt. Jeg fikk til nøds snike en sitron på glasset i går til fotograferingen. Tross utseende smaker den fortreffelig. 

 

 

Da stryker jeg ut Regndråper og drikke på lista, og gleder meg til neste utfordring…… hva det enn blir.

 

 #utfordring #soliwar #mojito #drikke #regndråper 

8 kommentarer
    1. Jeg sovner så tidlig nå om dagen, så jeg rekker ikke lese blogger nesten. Er helt gåen etter alt som har skjedd på privaten. Men nå er det bedre tider. Jeg bare er litt i mangel på søvn fremdeles. Men nå kom jeg inn 🙂 Jeg er også med på utfordringen. Og jeg begynner med nye lista i dag. Måtte gjøre ferdig gamle. Den drikken så litt spesiell ut i fargen ja, men sikkert god 🙂

    2. frodith: Du får en stor klem av meg for har forstått at det har vært noe. Det er viktig med søvn.. men ikke alltid en får til det som er godt for oss….. Ja drikken ser litt spes. ut, men er frisk og god. Kunne nok gjort litt mer på dekor siden, men han er ikke så veldig på hvordan det ser ut:)) Så kjekt at du er med. Ikke alltid jeg legger inn meldinger tross om jeg er inne. På mobil osv. er det alltid litt mer kronglete synes jeg. Ønsker deg en flott dag.

    3. Ja det så godt ut..syns utseende var fint jeg..grønt og skjønt…hihih.. ELSKER den drikken..man har bare prøvd den med alkohol..men smaker helt sikkert akkurat like godt uten…Flott bidrag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg