Tips til heltestatus i heimen!

Hei dere.

I dag tenkte jeg å komme med et tips til dere som har noen søte små i heimen. Du vet, de som til stadighet klarer med et uhell å ødelegge de kjæreste lekene de har.

Det startet mens poden var liten. Innimellom og noen ganger ofte hendte det at yndlingslekene hans gikk i stykker. Litt grining ble det, men å ha en bestemor eller mormor som fikset alt, ja da var det ingen problemer. Sakene ble gjemt til neste besøk, og kom alltid hjem igjen akkurat som nye.

Jeg ymtet frempå noen ganger at jeg kunne fikse det, men etter heftige protester og øyne som sa at det var umulig. Ja da ga jeg opp. 

I grunnen greit for noen av skadene så ganske så umulige ut til tider, og jeg hadde jo ikke aning om hva vidundermiddelet var.

Men det har jeg funnet ut de siste åra. Rett og slett superlim.

God gammeldags superlim er løsningen på alle problemer. Du kan også bruke Carson lim, men den tar litt lenger tid å tørke.

Jeg vil advare dere da dette er sterke saker. Superlimen limer alt i superfart.

Første gang jeg skulle prøve sølte jeg bittelitt på buksa mi. Buksa ble limt til låret, og jeg trenger vel ikke nevne at det var utrolig  vondt å få den av. Merke hadde jeg i mange uker etterpå. 

Nå har jeg jo blitt ganske så erfaren med limen, så det er ikke bare leker som kan limes. Alt mulig kan fikses og limes. Så det blir flittig brukt her i huset.

Men jeg må advare dere. Skepsisen til de små om at du klarer å fikse ting kan sitte lenge i. Det gjorde det her også. Så her må du absolutt bevise. Begynn i det små, så kommer tillitten snikene. Jeg kan garantere at du får godfølelsen når det endelig løsner og du får statusen: Mamma fikser alt. 

#superlim #mamma #familie #mammafikseralt  #barn #ungdom

 

 

 

6 kommentarer
    1. Nå kom jeg på at jeg og venninnen min limte hendene våre sammen med superlim en gang. Håndflater mot håndflater. Kjempe lurt! Tok like så godt begge hendene også… Ha,ha!

    2. Ja det er nok lurt å ha i hus! Her i huset finner jeg det aldri når jeg trenger det! ihihi..har vært flittig brukt her også…MEN de må også erfare at ALT kan ikke fikses…Men ja..en god følelse når man har klart å fikse noe..ha en god dag! Flott tips!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg