Jeg er litt “høy på pæra” i dag…..

Hei fininger.

Tenk deg. Du ser en nesten umulig oppgave, og på en, to, tre så har du fikset det. Da er det litt lov til å slå seg på brystet, være stolt og føle at du mestrer alt. ,Synes du ikke?

Det skjedde med meg i dag. Jeg skulle ha vinterdekkene inn i boden. Når jeg skulle åpne bod døren kom jeg på at hengslene har løsnet, og i hele vinter har jeg laget en litt provisorisk løsning. Det skulle jo fikses til våren. Det er jo vår enda, så jeg har jo litt tid på meg.

Den provisoriske løsningen fungerte i dag og helt til jeg skulle låse døren. Da fikk jeg rett og slett ikke døren igjen. Det var noe som stengte, tross om jeg prøvde hundre ganger. Åpen kan den ikke stå, får det er en haug med katter i nabolaget i tillegg til at den står ganske nærme en sti.

Frem med drill, og der laget jeg en ny provisorisk løsning. Tenker den holder til mandag. Da må jeg nok kjøpe nye hengsler. Kan tippe når jeg har satt på de får jeg ny anledning til å skinne litt på ettermiddagen. Flott å ta med de oppturene en kan.

Det er ikke det eneste  jeg har gjort i dag. Jeg har også vært på en herlig tur ved Hafrsfjord, her jeg bor. Jeg legger ved et bilde og ønsker dere en fantastisk flott lørdagskveld.

Som dere ser har vi hatt en nydelig dag i dag:)

#Hafrsfjord #stavanger #Rogaland #stavangerinmyheart #hverdagslykke

14 kommentarer

Siste innlegg