Gå deg litt vill

Hei dere.

Tenk nå er det lørdag igjen.

Solen skinner og kaffe har jeg fått i koppen. Jeg tror faktisk ikke jeg kunne hatt det noe bedre.

Tross mye fint vær i det siste har jeg sluntret litt unna med hage og utearbeidet her. Jeg har hatt en enkel runde med gressklipperen, men det er også alt. Så i dag er det mine arbeidsoppgaver. 

Jeg kom over noen sanne ord her om dagen og legger ved disse, samt noen bilder fra turer jeg har vært på. Med dette ønsker jeg dere en fantastisk dag.

“The only people who ever get anyplace interesting are the people who get lost.”  Henry Davis Thoreau

 

Dette er fra en av mine joggeturer. Stille vann, og ja jeg vet at jeg skal ikke ta bilde når jeg jogger…. men klarer ikke alltid å holde meg til planen:

 

Når vi har disse flotte dagene, får vi også noen fantastiske solnedganger. Dette er fra i går når jeg hadde en flott tur rundt Stokkavannet her i Stavanger. 

#lørdagsmorgen #kosedag #kaffe #solnedgang #stillevann #stavangerinmyheart

18 kommentarer

Siste innlegg