En herlig dansk morgen

Hei fininger

Nå sitter jeg her på hotellet vår med en kaffekopp og tenker gjennom helgens begivenheter.

Opplevelser, god mat og god drikke har stått i kø. Jeg gleder meg Villt til å fortelle dere alt vi har opplevd.

Programmet har vært tett mellom keramikkmuseum, streetfood restaurant, velvære, brigde walking, vingard besøk og smaking for å nevne noe. Føler meg ganske så heldig. Det er absolutt fint å være norsk i Danmark.

Området rundt Lillebælt er absolutt et området jeg anbefaler for både store og små.

Nå skal vi snart vende snuten mot Hirtshals, og Color Line som tar oss trygt tilbake til Kristiansand.

Ønsker dere en flott dag.

Legger ved et bilde som ble tatt i går hvor jeg bare måtte prøve ut keramikk stolene utenfor museet.

#danmark #lillebælt #visitlillebælt

24 kommentarer

Siste innlegg