Jeg blir så glad……

Hei dere.

Den siste tiden har jeg fått en rekke henvendelser fra dere lesere om ting og tips å gjøre i Stavanger Regionen. Både her og på facebooksiden min. Jeg føler meg beæret og blir veldig glad at dere spør, og forteller villig vekk. 

Jeg kan dog bli litt ivrig, for regionen har mye å tilby innen flere kategorier som natur, kultur, mat, historie, aktiviteter og severdigheter. Jeg føler vel at vi har alt på en måte. 

Vi som bor her har først i den senere tiden oppdaget at vi har mye mer enn bare oljen, og oppdager også nye ting og severdigheter hele tiden.

Så skal du til Stavanger regionen og ønsker noen tips er du hjertelig velkommen til å ta kontakt.

Ønsker dere en fantastisk lørdag.

 

 

#takknemling #stavangerinmyheart #stavangertips #rogalandstips

13 kommentarer
    1. Så koselig at folk er interessert og tar kontakt med deg om Stavanger by 🙂
      Jeg jobber sammen med en som kommer fra Haugesund – og han får ikke skrytt nok av Stavanger 🙂 Forstår det slik at det ikke er så stor avstand fra Haugesund til Stavanger? 🙂
      Og den herlige dialekten da <3

    2. frodith: Bare hyggelig…. blir jo litt ivrig når noen spørr…. neste gang må dere bare til en av strendene… jeg kan være sjåfør:)))) bare for å få litt sand mellom tærne og ta noen flotte bilder… er faktisk fint i all slags vær:))

    3. Etdiktomdagen: Tusen takk. Ja det er flott. Nå har vi jo hatt veldig fint vær:) Det som er så fint er at byen er så konsentrert at det er lett å komme seg frem – fra plass til plass i sentrum. Ønsker en innover Lysefjorden er det også avganger direkte fra Stavanger sentrum. Dermed trenger en ikke bil… selv om det blir litt annerledes da når en får kjøre litt rundt:)

    4. Det er jo kjempekoselig, og da når du ut med bloggen din til leserne dine 🙂 Du skriver kjempeflotte og fine innlegg med bilder om Stavanger, og det frister meg til å ta turen til Stavanger for å besøke slektninger av meg som bor der 🙂
      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg