Ikke gi opp!

Ny uke og nye muligheter.

For noen, som meg for eksempel, har jeg vært noen dager på jobb, og ferien er over for min del i år.

Andre har sin første dag, enten på skole eller jobb. 

Mange av oss  har eller kommer til å få våre egne prosjekter, med egne mål og forutsetninger. Det kan være hjemme, på skole eller i jobb. Av personlig art, eller jobb og skole relatert. 

For å nå måla må vi ha tro, engasjement og ikke minst tålmodighet. Visste du at flere gode prosjekter mislykkes på grunn av en gir opp rett før gjennombruddet?

Jeg kom over en tekst her om dagen som oppfordrer oss til å ikke gi opp. Jeg synes den var så fin, og absolutt noe å dra frem når en ikke tror en finner løsninger.

Med denne teksten ønsker jeg dere en flott mandag, en flott start på uken og til dere som er tilbake fra ferie og startet på jobb og skole i dag, Lykke til.

 

Don`t Quit

When Things go wrong as they sometimes will.

When the road you`re trudging seems all uphill

When the funds are low and the depts are hith.

And you want to smile but you have to sigh.

When all is pressing you Down a bit –

Rest if you must, but don`t you Quit.

Success is failure turned inside out.

The silver tint on the clouds of doubt.

And you can never tell how Close you are.

It may be near When it seems far.

So stick to the fight When you`re hardest hit –

It`s When Things go wrong that you must not Quit.

                                                           John Greenleaf Whitter

#selvinnsikt #mentalhelse #oppnåelse #suksee

12 kommentarer

Siste innlegg