Høstferie – fjellet venter

Hei dere.

Mandag, kaffe i koppen og høstferie. 

Poden sover enda, men tror nok han snart må opp og hoppe han også.

Vi er i grunnen pakket og klar til noen dager i fjellheimen. Og ja det frister, og jeg gleder meg vilt til turer, sopp sanking og ikke minst de fine høstfargene som naturen klarer å trylle frem.

Når det kommer til sopp sanking er vel ikke jeg den som er den lureste å ha med seg. Jeg vet forskjell på fluesopp og andre sopper. Men der stopper vel kunnskapen. Tror jeg skal være en god støtte og prøve å lære litt. Det har jeg forresten prøvd på flere ganger uten at kunnskapen sitter så lenge. Men jeg kan prøve igjen. Samme målet som flere ganger tidligere. Viljen er der, men husken er det litt verre med akkurat på dette området.

Jeg ønsker dere en fantastisk dag og legger ved et bilde jeg tok i uken. Synes disse to var så fine når de hadde ettermiddagsluren i solskinnet. Bildet er tatt ved Mosvannet i Stavanger.

#høst #høstferie #fjellet #høstfjellet #familieogbarn #sopptur #mamma

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg