Søndagsmorgen har gull i munn..

Hei dere.

Tenk, jeg sto opp en hel time for tidlig i dag. Ikke for det at jeg hadde glemt å stille klokken, men fordi jeg prøvde å lure meg selv. Og vet dere – det funket.

Vel, det var vel litt løgn. Jeg kom på det rett før jeg hoppet ut av sengen, og var veldig fornøyd av at jeg var helt uthvilt og hadde en time ekstra i morges. 

Den ekstra timen har gått med til å gjøre absolutt ingenting pluss at jeg har fått meg en liten morgentur ned til sjøen. 

Ute er det helt stille, med avbrekk fra fuglene som synger morgensangen. Vi har fått det litt kaldere her i vest så bakken er dekket av et ørlite islag og det er en kaldt og skarpt i luften. Kanskje vinteren er på vei?

Jeg legger ved noen bilder og ønsker dere en fantastisk søndag. 

 

Morgenstemning ved Hafrsfjord, Rogaland.

 

 

Heldige meg fikk disse flotte vottene av ei venninne her om dagen. Var de ikke fine? De var varme og gode i dag.Blei bare litt kald på hendene når jeg tok bilder. Regner med at det ikke er vottene sin skyld.

 

 

En nyperose som ikke er helt ferdig før vinteren setter inn.

 

Jeg tror vi kommer til å få en flott dag her i vest:

 

#høst #søndag #søndagsmorgen #hverdag

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg