Ny kjøkkenmaskin – heldige meg!

Reklame | Norema Stavanger

Jeg må bare vise dere det nye vidunderet som har kommet i hus. 

Fra før har jeg hatt en gammel kjøkkenmaskin som har bråket noe forferdelig i tillegg til at det har vært noen deler som har vært i stykker.  Skulle nok ha vært byttet ut for en stund siden, men det har blitt med tanken. 

Gleden var stor da jeg plutselig får en melding fra Norema i Stavanger om at jeg hadde vunnet en flott blå Electrolux kjøkkenmaskin etter en konkurranse på Instagram. Det kunne ikke passet bedre. 

Så nå når julen står for døren regner jeg med at jeg får testen den skikkelig. 

Har du noen gang vunnet noe på konkurranser på Instagram eller Facebook?

 

 

 

 

#facebookkonkurranser #kenwood #norema #noremaistavanger #gevinst

18 kommentarer

Siste innlegg