En nydelig morgen…….

Hei dere.

Tenk. Det er langt uti november og vi våkner opp til dette fantastiske været. Sol, helt stille og litt skarpt i været. Nesten på grensen til frost.

Det kan jo ikke bli noe annet enn en flott lørdag.

Jeg har allerede vært på en liten joggetur. Jeg sliter enda litt med foten, men prøver å komme meg ut noen ganger i uken. Formen holder seg, tross om jeg har redusert antall økter  på grunn av belastningen.

Jeg leste her i uken om å jogge ute når vinteren setter inn. Visste du at på grunn av kulden forbrenner du flere kalorier ved en joggetur nå? Det er på grunn av at kroppen forbrenner mer for å holde seg varm.

Jeg er sikker på at dette også gjelder andre former for aktivitet ute også. 

Så folkens. Uteaktiviteter er bra.

Med disse bildene ønsker jeg dere en fantastisk dag. Gjør det beste ut av den, og kos dere.

 

 

 

#høst #novemberdag #morgenstund #stavanger #kvernevik #morgenstund

 

6 kommentarer
    1. Så flink du er! ja..er nok lurt å ta det litt med ro om du har fått en skade….Ellers tar det enda lengre tid….Ha en god dag i godværet!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg