Fine novemberdager

Hei dere

Ja tenk det er fredag allerede. Ikke en hvilke som helst fredag heller, men Black Friday som den kalles. Tror nok mang et kort blir varme i dag.

Uken som har gått har vært helt fantastisk. Kaldt og sol. Det har blitt noen fine øyeblikk i naturen, før det har blitt mørkt. For mørkt blir det fort på denne tiden. Kveldene blir lenger og lenger.

Høstkvelder med innekos, stearinlys, en bok eller tv. Ja det er kos det også.

I dag har jeg unnet meg en fridag, og føler meg litt heldig. Fredagsmorgen og kaffe i koppen. Jeg prøver å skyve vekk tanken på husarbeid som jeg burde ha gjort og håper jeg finner gnisten til det etter noen kaffekopper. Det blir spennende å se.

Jeg legger ved noen bilder som jeg har tatt i løpet av uken og håper dere liker de. Samtidig ønsker jeg dere en fantastisk helg.

 

På ettermiddagen kan en få fantastiske bilder ved Sverd i Fjell. Da står solen og lyser opp sverda. Dette bildet ble tatt på onsdag.

Møtte på denne her. Den sto i vannskorpen og jeg skulle egentlig ta bildet når den sto og prøvde å få tak i steinen som du ser den har i munnen. Plutselig var oppdraget dens utført og den flakset avgårde. Ble et lite uventet blinkskudd synes jeg.

 

Litt mer bilder fra Sverd i Fjell

 

 

På tirsdag var det nydelig rundt Mosvannet i Stavanger.

 

 

 

#høst #november #høstkos #utinaturen 

22 kommentarer

Siste innlegg