Vinneren av tøflene er…..

Reklame | stavangerinmyheart.blogg.no

Hei dere.

For noen dager siden hadde jeg et innlegg hvor jeg ville gi en av dere et eksemplar av mine tova tøfler. Du kan lese innlegget HER.

Flere ønsket å være med og det synes jeg var veldig kjekt.

Som med alt annet er det en vinner, selv om jeg skulle ønsket at alle som svarte kunne fått et par. 

Den heldige denne gangen er: Toini som står bak bloggen dvergpincherimitthjerte som får tilsendt et par mørke. 

Gå gjerne inn på bloggen hennes, hvis du ikke kjenner til den. Her får du være med henne på turer i skog og mark, og jeg garanterer at bildene hun tar kan ta pusten fra noen og enhver. Fantastisk fotograf. Jeg er spesielt fasinert av frøsne såpebobler og dråper. I tillegg virker hun som en varm og god person med et lite smil på lur. 

Gratulerer så masse. Jeg kontakter deg på en melding her inne.

#konkurranse #tovatøfler #tøfler #håndarbeid

 

16 kommentarer

Siste innlegg